OglasOnline promociju

CPM - što je to? Kako koristiti CPM u oglašavanju?

Organizovanjem medijima i kontekstualnog oglašavanja kampanja na mreži, bilo oglašivača izračunava procijenjene budžeta. Kupac reklamne kampanje, važno je da se vidi kako su sredstva za njegovu realizaciju, bez obzira da li se novac potrošen i efektivnosti sa kojima se koriste kako treba. Obračun efikasnost oglašavanja proizvoda u planiranju medija zasnovan na nekoliko pokazatelja, od kojih je jedan indeks CPM. Šta je ovo cifra kako ga koristiti - saznajte u nastavku.

CPM - zašto je to potrebno

Ono što je CPM oglašavanja, to je poznata još od prošlog stoljeća. Modul se koristi u svim reklamnim kampanjama koje su se dogodile u medijima. Objavljivanje, televizijske i radio stanice i dalje koriste ova brojka za izračunavanje troškova oglašavanja. CPM se koristi u slučaju kada je u pitanju cijena oglašavanja prikaza nije jednog odredišta, a tisuće mogućih kupaca. U isto vrijeme, a puštena je u promet ovaj termin. Vlasnici oglašavanja platformi može raditi samo uz njihovu cirkulaciju i tematski fokus, pa je utvrđena stopa CPM, oglašavanja, uzimajući u obzir ta vrijednost bila produktivna.

definiranje CPM

Jednostavna definicija CPM - trošak po hiljadu je. Potiče od imena modula engleskih riječi Cost-Per-Thousand, gdje je M - rimski broj, što znači 1000. Dakle, na pitanje šta je CPM, može se reći da je to cijena po tisuću pojavljivanja oglasa. Što više vremena da se reklamira na stranicama novina i časopisa, češće se svira na radiju ili pročitati na TV kanal - veća je stopa tog faktora.

Izračunavanja CPM oglašavanje online kampanje

Na internetu, uloga oglasa obično igraju transparente - onih dosadnih pop-up, koji su toliko popularni među korisnicima, a koji donose novac vlasniku oglašavanja platformi. Više popularan sajt, više ljudi gleda ovoj web stranici, skuplji oglašavanje na ovoj web stranici koštati kupca.

Oglašivači zainteresirani za najveći mogući broj korisnika koji su vidjeli zastavu. Dakle, ono što je CPM, može se pokazati matematički kako slijedi:

CPM = (ukupna cijena naloga oglašavanja) / (planirani broj pogleda dnevno banner) * 1000.

Sada je jasno, CPM - o čemu se radi. U oglašavanju je to jedan od najvažnijih pokazatelja. Oglašivač može izračunati koliko novca vam je potrebno platiti vlasniku stranice kako bi se osiguralo da su informacije koje je dokazano tisuću korisnici na mreži.

Vizualno, ovaj proračun se može ilustrovati jednostavan primjer. Troškove stavljanja baner na sajtu portala je, na primjer, $ 400 tjedno, statistika ove web stranice pokazuje da danas pretražuje mjestu oko 10 tisuća. Korisnici. Tako je, jednostavna računica daje vrijednost:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 po tisuću utiske oglašavanje informacije.

Oglašivači treba da shvate da jednostavno demonstraciju banner na tematskim web stranice je uglavnom informativno. Nema garancije da su svi deset hiljada ljudi koji su posjetili stranicu, budite sigurni da kliknete na baner. da li posjetitelj će želite povezati ili ne - to ovisi o atraktivnosti banner i informacije koje su objavljene na to. Svaki site je potrebno pružiti sve podatke za izračunavanje opciju CPM. To je isplativo vlasnika sajta, možete shvatiti. Ali oglašavanja, kvalitetu i zanimljiv za krajnjeg korisnika su uključeni u zadatak kupca.

modul za podršku CTR, metode proračuna

Da se smanje troškovi uzeti u obzir još jedan pokazatelj - CTR indeksa. Ime dolazi iz engleskog jezika i potpuno zvuči kao stopu klik-kroz - CTR stopa. CTR pokazuje koliko je ljudi kliknulo na baner i idite na stranicu oglašavanja kupca. Ovaj modul ovisi o ispravnosti izabranog sajta, jer što više odgovarajuće i potrebne oglašavanja izgled, to je veća vjerojatnost da posjetitelj zanimaju informacije i klikne na banner. Metoda obračuna ovaj pokazatelj je kako slijedi:

CTR = (broj korisnika koji kliknuli na baner) / (planirani broj pogleda u dan bannera) * 100%.

Na primjer, ako je 20 hiljada ljudi koji su vidjeli reklame, slijedili vezu 800 korisnika, onda je CTR je 800/20 000 * 100 = 4%, što je iznad donje granice.

Empirijski dokazano da minimalni CTR od 3-5%. Ako je manje, onda je cijena po potencijalni kupac će premašiti očekivani profit, i reklamiranja će se smatrati nedjelotvornim.

koristeći indeksa

CPM se može koristiti pri odabiru uski ciljane publike. Na primjer, kada je naredio banner stranice platforma daje oglašivačima informaciju o dob, spol, mjesto prebivališta, interesa svih registriranih posjetitelja. Tako željeni banner pojavljuje se samo na one korisnike, na kojem je promotivni proizvod izračunati. Budžet kampanje u isto vrijeme troši više ekonomski i efikasnije.

Trebalo bi uzeti u obzir aktivnost stalnih članova. Češće istog posjetioca vidi isti proizvod oglas, više novca se zadužuje od oglašivača, ali kupac na kupca iz ovog više ne postaje. Stoga indeksi pismen proračun CPM i CTR u kombinaciji sa dubokim analize informacija koje pruža ova reklamna platforma donijeti željene rezultate do kupca.

Još jedna stvar koju treba uzeti u obzir na početku kampanje. Plaćanje može biti izložen ili u smislu CPM, ili CTR. Drugim riječima, kupac mora shvatiti suštinu oglašavanja modulu CPM banner - to nije plaćanje za klik, ali samo za reklamiranje demonstraciju proizvoda

rezime

Na pitanje šta je CPM, može se reći da je ova opcija je jedan od najvažnijih u analizi učinkovitosti određenog oglasa, a također moraju uzeti u obzir prilikom izračunavanja budžet za reklamiranje. Uzeti u obzir i iznos od navodnih kontakata sa potencijalnim klijentima informacije o oglašavanju, a troškovi banner plasman na više lokacija sa sličnim tematski fokus. S obzirom na ove parametre, moguće je izračunati efikasnost određenog platformu za oglašavanje i uspješno savladaju budžet za reklamiranje.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 bs.unansea.com. Theme powered by WordPress.