PutujućiSavjeti za putovanje

Norveška Zanimljivosti povijesti i modernosti

Norveška je meni uvijek privlači svojom izvanrednim pogledom na prirodu i nevjerojatan originalnost. Mnogo sam čitao o nordijskim zemljama, a više sam naučio o tome, više sam htio da odem tamo.

Moram reći da sam imao priliku da putuju dosta - to je bio put na poziv prijatelja i kolega, i jednostavno kupuju rundi. Ali to je tako daleko na sjeveru Europe ikada popeti. A sada san se ostvario u ljeto 2010. godine.

Geografski položaj Norveške vrlo čudno - zemlja se proteže od sjevera prema jugu, i prilično snažno. Zbog toga, Norveška se nalazi u nekoliko klimatskih zona, što nameće neku vrstu otiska na licu zemlje. Ali ono što je iznenađujuće: to je nikad nije hladno jer tople okeanske struje - poznatog Gulf Stream - grije obale i utječu na klimu.

Norveška Zanimljivosti nalaze se svuda. Ljeto u Arktičkog kruga vlada dan koji nikada ne ustupa noći, zimi, naprotiv, aurora je ukrašen duga noć. Kad sam bila mala, ja sam pitao odrasle - ono što rade u zimi, ljudi koji žive u Arktičkog kruga, spavati? Na kraju krajeva, polarna noć traje šest mjeseci ... Ali nikad nisam vidio polarne noći sa svojim prekrasnim ukras u obliku šarene sjajne aurore. Nisam vidio duge noći, i ovaj put, ali pogledao polarne dan, što je također zanimljivo.

Norveška, zanimljivih činjenica od koje se često nalaze u časopisima i na televiziji, to je dom za fantasy stvorenja nazivaju trolova. Hrabri Vikinzi i trolova, mitološkim bićima - neka vrsta norveški simbola, zajedno sa grbom i nacionalne zastave, koji su u bilo kojoj drugoj zemlji u svijetu. Ali oni hrabri pomorci, koji su bili Vikinzi, znao možda samo drevni Norveška.

U Evropi, samo nekoliko zemalja, uključujući i Norveške, zanimljivosti o to potvrđuje i istraživanje naučnika i samo kritike, zadržao sve bogatstvo prirode. U ovoj sjevernoj zemlji, samo uživam u nevjerojatna čistoća netaknute prirode. Dakle, čiste rijeke i jezera, nisam video u jednom od svojih putovanja, osim u planinama Altai.

Uprkos svog geografskog položaja, zemlja nudi posjetiteljima bogat mogućnosti za rekreaciju, posebno aktivan. Na plaži se nije posebno BASK postati - u ljeto temperatura ne raste iznad 25 stupnjeva. Ali aktivan odmor može biti prilično uzbudljivo. Rafting, ronjenje, kita safari, kajak i penjanje ostavio puno dojmova. Sam prvi put oprobala u rock-climbing - da ne kažem da sam sve ispalo, ali odiše duhom konkretno. Na ronjenje koje sam susreo u prošlosti - na Maldivima je obučen u školi ronilaca imaju međunarodni certifikat i više od stotinu zarona. Mora se reći da je ronjenje u South Seas je fundamentalno razlikuje od sjevera. Ovo išaranost kao Maldivima ili Crvenog mora tu, ali i nevjerojatno lijepa.

Kada Upravo sam krenula na ovaj put, moji prijatelji mi je ispričao vic, vidim polarnih medvjeda direktno na ulicama Osla. Ovo je šala u pravu. Na žalost, u cilju da ih vidim, morali ste ići u Spitsbergen, a ja sam na ovo ostrvo nikada nisu stigli.

Ali utiču na njegovo fjordova boja, pogledao sam. Fjordova - je najpoznatiji orijentir, koji se razlikuje u Norveškoj. Zanimljivosti o ovom jedinstvenom prirodnom formacije mogu se naći u knjigama, ali nije u njima, ali u očaravajuća ljepota veličanstvene, što je karakteristika ovog zanimljivog prirodne formacije, u kojem jasno vidljivo drevni Norveška ...

Similar articles

Trending Now

Newest

Copyright © 2018 bs.unansea.com. Theme powered by WordPress.